Android

T9-sovelluksenvalitsin: todennäköisesti nopein sovellushaku androidilla

Sisällysluettelo:

Anonim

Yksi asia, jonka olen aina odottanut saavani Androidin sovelluslaatikkoon, on kyky etsiä sovelluksia helposti ja tehokkaasti. Monet osakekantoraketit, mukaan lukien suosittu Samsung Touch Wiz, ja kolmansien osapuolten kantoraketit eivät ole vielä integroineet hakuominaisuutta. Onneksi Sony Xperia Z: n osakesovellusten kantoraketti - Android-laite, jota nykyään käytän - sisältää sovelluksenhakutoiminnot.

Mutta nyt, kun käytän Themer-sovellusta, olen kadonnut jonkinlainen sovellushaku. Aika etsiä kiertotapa!

Soittovalitsin Androidille

Tarvitsin tavan, jolla voin käyttää nykyistä teemaa (joka sisältää kantoraketin) ja pystyä myös etsimään sovelluksia. Minun tehtäväni löysin pari sovelluksia, mutta App Dialer oli ainoa, joka näytti suolaa arvoinen.

Jos olet käyttänyt T9-näppäimistöä Android-laitteellasi etsimään yhteystietoja Android-valintaikkunassa, sinun pitäisi pystyä helposti liittämään sovelluksenvalintaan. Kun olet asentanut App Dialer -sovelluksen markkinoilta, voit käynnistää sen laatikon sovelluskuvakkeesta. Kun alustat sovelluksen, näytöllä näkyy pieni T9-näppäimistö, joka on identtinen widgetin kanssa. Nyt sinun tarvitsee vain etsiä käynnistämäsi sovellus vain painamalla numeroita, jotka sisältävät sovelluksen kirjaimet, ja käynnistä se, kun saat ottelun.

Soitaja etsii sovelluksia reaaliajassa ja näyttää kaikki sovellusten mahdollisuudet, jotka voidaan muodostaa T9-näppäimistön kirjainyhdistelmillä. Sovellus toimii, vaikka annat osan sovelluksen nimestä. Esimerkiksi, jos etsit sovelluksen Soittovalitsin -sovellusta, edes nimen "Soita" haku palauttaa sovelluksen tuloksissa.

Sovelluksenvalitsimen käyttäminen nopeaan sovellushakuun

Paras tapa käyttää sovellusta on kiinnittämällä sovelluskuvake App Drawer -kuvakkeen sijasta tai vain sen viereen aloitusnäytössä. Jos sinulla on eleitä käytössä nykyisessä käynnistysohjelmassa tai käytät pyyhkäisyeleitä juurtuneessa android-puhelimessa, voit lisätä sovelluksenvalitsimen yhteen eleistä ja etsiä sovelluksen helposti. Sovellus tukee myös widgettejä, jotta voit aloittaa haun suoraan aloitusnäytöltä.

Jos olet toistaiseksi käyttänyt Google Nyt -sovellusta laitteiden sovellusten etsimiseen ja käynnistämiseen, T9-sovellusvalitsin on huomattavasti nopeampi. Sovellus etsii myös sanojen mahdollisuuksia nimen välillä, jota ei löydy Google Nyt -sivulta. Lisäksi Google käyttää täysimittaista qwerty-näppäimistöä, joka on toisinaan ärsyttävää verrattuna T9-näppäimistöön.

Sovelluksen mukana tulee myös Pro-versio (2, 95 dollaria), ja siihen on lisätty ominaisuuksia, kuten pikakenttä ilmoitusalueella ja mahdollisuus poistaa sovellus itse valitsimen avulla.

johtopäätös

Sovellusten valitsinta Androidille voidaan verrata Launchy- ja FARR for Windows -sovelluksiin sovellusten etsinnän nopeuden suhteen. Joten jos olet Android-käyttäjä, jolla on veneellä ladattuja sovelluksia laitteeseensa, suosittelen ehdottomasti, että annat tämän sovelluksen kuvan. Ja pian kun App Dialer on ottanut kokonaan haltuun, olen varma, että tuskin kaipaa perinteistä sovelluslaatikkoa, jolla käytit sovelluksia.